Minikmucizelere yenibirannis Hanifemir Nisa46 gamzeliyarim28 Kızlar sanırım adet olucam iki üç damlada kırmızı kan geldi yarim saat önce,bakıyorum devamı gelcek mi diye gelen gidende yok ama kırmızı kan geldi sonuçta devami gelir büyük ihtimalle😔😭
Nisa46 Minikmucizelere ah canım benim allahtan umut kesilmez kısa sürerse de gebelik var oluyor bakalım yine haberdar et üzme kendini stresden de olmayabilir 😞
yenibirannis Minikmucizelere kuşum kısa surebilir üzülme hemen üstüne gorcekte olabilirsin benim görümcem 3 ay boyunca adet görmus 4. Ayda öğrenmiş bence test yap alıp rahatlasin içimiz 🙏
gamzeliyarim28 Minikmucizelere adet de olsan üzülme.. nasibinde şimdi yoktur demektir. En güzel zamanı Allah bilir. Sakin üzülme, hayırlısını dile dua et 😊
sehrengiz_8 Minikmucizelere canım eğer yerleşme kanaması ise test yap testte çıkar hakkında hayırlısı olsun
Minikmucizelere sehrengiz_8 canim iki üç damlada kırmızı kan geldi suanlik devamı gelmiyo ama kırmızı grldi devamida gelir bence😓😓
Minikmucizelere yenibirannis hakkımızda hayırlısı olur inşallah bakalım devami pek gelmezse bi saat sonra falan elimde ovulasyon kaldiydi bi tane onunla bakayim bari onceki grbeligimi ovulasyonla bakmıştım ilk ama dış gebelik oldu nasip olmadı hayırlısı inşallah 🤲🙏
Minikmucizelere yenibirannis ovulasyonu yaptim cikmadi gebelik canım ztn lavaboya gittikce kanamam oluyo adet oldum demekki hayırlısı 😓
Minikmucizelere gamzeliyarim28 iki yıldır istiyoruz uzun süre olmadı sonra tam oldu dedim dış gebelik oldu üç ay korun dedi korundum dördüncü ay direk oldu bu sefer olucak dedim o da kimyasal oldu ucuncude olcak dedim belirtilerimde olunca ama yokmus demekki lavaboya gittikce kanamam gelmeye basladi çünkü adet oldum galiba yani hayırlısı sabrın sonu selamettir😢🙏
gamzeliyarim28 Minikmucizelere ciddi sabır isteyen bir şey. çok haklısın. Rabbim hayırlısıyla daha fazla aratmasın. Ama şöyle düşün, olmayacak olanın hiç olmuyo. Ama düşük, dış gebelik vs oluyosa bugün olmazsa yarın o bebek tutunacak demek oluyo allahın izniyle 😍
Minikmucizelere Gunicka adet oluyorum artık az az olmadi bu sefer de inşallah tez zamanda sağlıklı nasip olur😢🙏