Minikmucizelere Kızlar sanırım adetime üç gun var iki üç damla acik pembe gibi kan geldi devami yok suanlik büyük ihtimalle adet olucamdir dimi😓
yenibirannis Minikmucizelere pembe kahve lekeleri yerleşme olarak söylüyolar ins bebisin sana tutunuyodur 🙏😊
Nisa46 Minikmucizelere Ben bu hamileliğimi pembe kan görmemle öğremdim ilk adet sandım sonra bir gün gelmedi test yaptım pozitif 😌
sehrengiz_8 Minikmucizelere canım eğer yerleşme kanaması ise test yap testte çıkar hakkında hayırlısı olsun
Minikmucizelere yenibirannis evet burda bende öyle okumustum ama adetede üç gun var az bi gün kalinca tedirgin oldum moralim bozuldu tuvalete gidip duruyorum devami geliyo mu diye inşallah tutunmaya çalışıyodur ya🤲🙏🙏
Minikmucizelere yenibirannis Hanifemir Nisa46 gamzeliyarim28 Kızlar sanırım adet olucam iki üç damlada kırmızı kan geldi yarim saat önce,bakıyorum devamı gelcek mi diye gelen gidende yok ama kırmızı kan geldi sonuçta devami gelir büyük ihtimalle😔😭
Minikmucizelere Hanifemir adet gununuz yakın miydi sizinde böyle Burda okuyorum yerleşme kanaması falan diye ama bi hafta yada on gun kala yaziyodu hep herkes benim üç gun var adetr
Minikmucizelere Nisa46 yaa bana öyle umut oldunuzki iyki yazdınız cok teşekkür ederim belirtilerimde var gibiydi inşallah benimde öyle ur ya🙏🙏🌸
yenibirannis Minikmucizelere ins cnm benim hayrlisi neyse o olsun test varsa yapda bakalım zaten çıkar 🤗
Hanifemir @Minikmucizelere adetime 4 gün vardı diye hatırlıyorum canım. Sende bir kaç gün sonra test yap bence☺️
Minikmucizelere Hanifemir yaa hadi inşallah dua edin lütfen bana bende size dua edecegim saglicakla kucağınıza alin inşallah 🙏 Pazartesi test yaparım inşallah güzel şeyler olur🤲🤲
Minikmucizelere yenibirannis canım geçen ay kimyasal yasadim o yüzden erkende yapmak istemiyom kanin devami gelmezse pazartesi yaparım inşallah güzel sonuçlar alırım bana dua eder misin🙏🌸
gamzeliyarim28 Yerlesmedeki pembe leke zaten adetten 3 gün önce filan olur. Bende de öyle oldu. Belirtiler de varsa allah izin verirse hamile olma olasılığın yüksek 😊
Minikmucizelere gamzeliyarim28 yaa cok teşekkür ederim inşallah ya bakalım devami gelmezse pazartesi test yaparım artık 🙂