Herkese merhaba dün de yazmıştım aşılama da 11. Günüm çatlatma iğnesi 13 gün 10. Gün negatife dönmüştü testim dün gölge şeklinde erken gebelik testinde çizgi vardı az önce normal test yaptım daha belirgin bir çizgi çıktı galiba 3,5 yılın sonunda beklediğim mucize gerçekleşiyor 😢 