Merveeusluu Melekannesi80 ben de 16 haftalıkken hissetmiştim ilk hareketini ama her bebeğin hareketi hergün aynı olmuyor tedirgin olmaması için söylüyorum ben de. Benim de ilk gebeliğim
Melekannesi80 Merveeusluu tabiki doğru düşünceniz hergun hareket etmiyorlar tabiki de anne yüreği evhamlaniyor işte benim de üçüncü hamileligim tecrübem daha cok zaten sana demedim bir bayan pardon ne hissedeceksin demis bana 14 haftada diye ona lafim zsten
_aysenur8mikail__ Beyzag canım ilk gebeliğinse çok normal bunların düzenli hale gelmesi en az 30 haftayı buluyor bende öyleydim o haftada hamile olduğumu bile bilmiyordum bulantı dışında oda 20. Hatadan sonra geçti kendini stres etme boşyere
Leilani Beyzag evet çok haklısın bende çok korkup stres yapmıştım ama dediğim gibi keyfine bak hiç korkma hatta ben bir haftaya yakın tekmelerini hiç hissetmedim yani birden kesilmişti ama her şey yolundaydı arada oluyormuş 🤷🏻♀️
mucizem___ Beyzag cok erken hissetmeniz mucize zaten eger ilk bebekse ben 20+2 yşm ara sıra hissediyorum öyle büyük bebek gibi hissedemyiz ki
Lasvinia Beyzag 16 t 3 um daha yeni 🆕 hissetmeye başladım. Daha dün doktor a gittim dr da 16 haftadan itibaren hissedersin dedi. O yüzden endişe etmeyin