Ben 13. Haftadan sonra hissetmeye başladım hareketlerini yani bunu benden iyi kimse bilemez bildigin vuruyo yani gaz felan dicen ama değil ultrasonda bile geçen hafta kipir kıpır hiç durmuyor du gözümle de gördüm yani hamileliği yasayan benim hisseden de benim