36+4 üm, bu zamana kadar sadece ilk üç buçuk ay tiksindim içemedim, ondan sonra içtim hep. Şimdi de bırakmak istiyorum ve adım attım 2 gündür içmiyorum almıyorum paket. Yani dünya da en son bırakacak 3 saat bile içmeyince eli ayağına dolaşan sinir makinası olan biriyim, ben bile iki gündür içmiyorsam herkes bırakır NET. İradesizin önde gideniyim üstelik hiç iradem yoktur amaaan der geçerim herşeyi. Başladığımı bitiremem ve bu kadın iki gündür içmiyor sızlanıyor işte düşünün