Deriin_ Soon 12 gün 🥺😍 heyecan,, korku,, telaş.. Hepsi bir arada… Çatı muayenesi oldum 2 cm açılma var ama bebeğin doğum kanalına girmedi.. Çarşamba yne muayene olacam duruma göre doğum şekline karar vereceğiz 🥺😍
Oznurcakir Deriin_ hadi hayırlısı inşallah bende haftaya çatı muayenesi olurum bu hafta izin vermedim doğrusu bakalım inşallah sağlıklı doğumlar nasip olur 🤲🏻🥰
Oznurcakir nurellaa212 aynı ben vallahi gece basen tepki yok kız hadi tepren diyorum sonra pişman oluyorum sabaha kadar uyumuyorum 😅suan güvenli yer orası doğunca neler bekliyor bizi uykusuz gecelerrrr😅😅😅
nurellaa212 Oznurcakir durmadan aklım kendisinde valla 😅 aman şöyle bi sağlıkla kucağımıza alalım da eğitiriz onları 🤣 inşallah sağlıklı akıllı uslu bebişler olurlarr