busracolakk Bende mide bulantılarım başlayana kadar çok rahat çok profesyonel diyordum amaa 😂 ikinci trimester’ın sonuna doğru başladı mide bulantım ve ekşimesi 🤔 6.ayda ağırlaştım bakalım doğuma kadar nasıl geçecek biraz zor geçiyor anlayacağın 🙂 Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😊🦋