YusufRabia Merhaba Kızlar 21 haftalık gebeyim ve canım o kadar çok peçete yemek istiyor ki bir türlü buna engel olamıyorum böyle bir şey başına gelen var mı acaba ve bebeğime zararı var mıdır bu durumun?
Mhrbn44_ YusufRabia sakin yeme canim onlar selüloz iceriyor kansizlik yapar bagarsak hastaligi yapar en önemlisi bebeginde gelisim geriliği yapar
mine3444 YusufRabia sanırım demir eksikliğin var. Demir hapi kullanıyor musun? Sağlık ocağına gidip doktora söyle istersen
Mzgnormann YusufRabia aynı durum bendede var toprak yiyorum 😭😭şuan o istek kalmadı çok az oluyo ilaç verdi doktor
YusufRabia mine3444 Evet demir eksikliğim var takviye kullanıyorum ama mide bulantısı yaptığı için şu anda kullanamıyorum maalesef
Kubbrra-87 YusufRabia solgar markanin demir ilacini tavsiye ederim hem bulanti yapmiyo hemde kabizlik yapmiyo
brccelik YusufRabia bende de mide sorunu var yatmadan hemen önce içip yatıyorum doktora söyledim sorun yok dedi bide Farklı ilaç deneyin mesela ben regenesis max kullanıyorum
ACmoms YusufRabia kahvaltıdan 1 saat önce aç karna almak gerekiyo ya hani ya da sonrasında. Süt ve süt ürünleriyle alınmaması gerekiyor. Ben sabahları 8 gbi uykudan uyanıp alıyorum uyuyorum tekrardan 10 gbi kahvaltı yapıyorum . Baska türlü kullanamadım bulantıdan ben 🥹
Ledeyna21 Esmerim_2727 benimkide yeşil sabun saatlerce sıcak su altında kızımın çorabını yıkıyorum kokusu için 🙊
Rmysa22 Armess_loya ama kıtır kıtır nasıl canım istiyordu yollarda goruyordum ağzım sulaniyordu resmen çerez gibi 😁
Armess_loya Rmysa22 kızzz suss bide ballandıra ballandıra diyonn kurban oliyim anammm kedi mamasının neynii canın istedi😂😂 🌸