Btlabk DilanDelal benim yıllardır prolaktinle sorunum var hep yüksek cıkar 36 cıkmıstı en son sanırım doktor 150 200 cıkarsa ilaç kullanırız demişti testestorumda sınırdaydı suan hamileyim 32 yüksek degil
Merveclnk DilanDelal umarım yani ihmal etmeyin kimini etkiler kimini etkilemez gebe kalmasını ama beni çok etkiliyordu ne zamanki prolaktinim 17ye düştü gebe kalmıştım 8 ay falan uğraştım olmamıştı.
Cansuumesee Hayal23455 ocakta kullandim nisanda hamile kaldim sekerimde vardi insilun direncini dusurduk