Benim ki de yüksekti, 62 çıkmıştı başta bu şekilde hamile kalamazsın denildi.
Özele gittim bu arada, doktorum iyidi evet ama aşırı modum düşmüştü.
Bunu düşürmemiz gerekiyor dedi 9 aylık bir sürecin var dedi ve olsa bile 1 çocukla yetinmeyi bileceksin dedi, günlerce ağladım.
Neyse ilaca başladım 3 ay sonra tekrar tahlil verdim 14e düşmüş hala ilaca devam etmelisin 9 ay demiştik dedi.
Tamam dedim eve gittim tekrar ilaca başladım.
Ama her şeye dikkat ettim, yediğime içtiğime, stressiz bir yaşama veda ettim sırf düzelsin diye.
3 ay daha kullan dedi ama benim içimden kullanmak gelmedi. 1 ay kullandıktan sonra bıraktım doktoruma söylemedim.
Bu ilaç sayesinde evet adetim de düzene girdi ve bıraktığım için acaba yine düzensiz mi oldu acaba dedim çünkü adetim gecikmişti. Adet söktürücü kullanayım dedim eczane artık verilmiyor reçetesiz dedi. O zaman Hamilelik testi verin dedim eve gittim yaptım çıkmadı bende bıraktım ama biraz sonra 1 saat gibi ikinci silik çizgiyi gördüm. Evet süre geçtikten sonra bir önemi yok dediler ama ben yine de acile gittim gece kan verdim beta 19 çıktı. 2 gün sonra tekrar verdim 55 çıktı derken 2 günde bir kan vermeye devam ettim ve hamile olduğumu öğrendik.
Neyse uzun uzun anlattım, demem o ki
Allah ne derse o olur.
Tabi ki tıp çok ilerde ama her doktor farklı yorumluyor işte.
Doktora gözükmenizi öneririm ve 2. doktor yorumunu da öneririm 🤲🏼