Ksphcr 38+4 üm bende aynı bekliyorum bugün kontrolüm vardı 1 cm açılman var dedi doktor ama ilk doğumda biraz geç ilerliyormuş pilates squat yapıyorum yürüyüş. İnşallah işe yarar bide hastaneden gelince kanamam başladı kahverengi pembe şeklinde sanırım nişan dedikleri alttan muayene olduğum için olabilir mi bilmiyorum.