Ben de Mecidiyeköy’de Aytül Çorbacıoğlu’na gitmiştim, 1200 TL’ydi. Bizim kız yüzünü göstermeyince 10 dk bekleyelim tekrar bakalım demişti. Bu şekilde 3 kere girdim göremedik 🥲 tabi 1 saatten fazla sürdü tüm işlem. Doktor hanım oldukça ilgili ve sabırlıydı 🙏🏼