SeDAaaaa35 canım ben aynılarını yaşadım. Pruloton iğne, progestron ilaç ve folik kullandım. İğne toparlıyor. Benim de 7.1 den 7.9 a çıkmıştı aynı tarihlerde. Kahverengi akıntım da vardı. Sağlıksız dendi. Devlet ilgilenmedi. Kendi doktorum istersen iğne başlayalım ama düşük olursa çok ileri atar tarihi dedi. Bende istiyorum, en azından yapmadım diye pişman olmak istemiyorum dedim. Yine yavaş yavaş arttı bir buçuk hafta. Sonrasında bir anda yükseldi. Hatta şuan 8 ya da 9 gün ileriden gidiyor 😂 her gittiğimde 1 gün ileri atıyoruz Allaha şükürler olsun. Başta çok soru açtım bunun için kimsenin bilgisi yoktu malasef 🥺 kendi doktorum kalbini duyduğumuzda dedi ben bu kadarını beklemiyordum mucize gibi bir bebek dedi 😂 annemlerde kalıyoruz hala bu süreçlerden beri farklı durumlardan dolayı. Hala sadece yatıyorum. Kabız olmamaya çalışman lazım.