uzaydanbirisi Ben yaptirmak istemedim canim. Herkes farkli dogana kadar bilmek istemiyordum taaaakiiii hastaneye serklaj icin ön konusmam vardi orda 10+3 daydim öylesine bakti erken olmasina ragmen. Ense kalinligi cikti beni bi güzel korkuttu umut verici konusmadi iki haftaya gel diyip gönderdi.birde yüzde 70 kiz dedi cinsiyet hic önemli degil. Sonra kendi doktoruma gittim Ben göze batan birsey görmüyorum dedi cinsiyetide erkek dedi. Yani pazarteyi iple cekiyorum…aglaya aglaya mahfoldum