Selam kızlar 🙃aklıma bir şey takıldı ve ne yapsam bir türlü karar veremiyorum. 10. Haftadayım 2 hafta sonra 2li tarama testine gel dedi doktor , bir yandan hiç yaptırmak istemiyorum, genelde sonuçlar doğru çıkmıyor ve kendimi hamilelik boyunca strese sokmak istemiyorum. Bir yandan da acaba yaptırsam eğer öyle bir durum varsa kendimi buna hazırlasam mı diye düşünüyorum ☹️Aşırı kararsız kaldım … Siz yaptırdınız mı veya yaptırmadınız mı ? Benimle görüşlerinizi paylaşır mısınız? ☹️☹️