Canım ya iyi yapmışsın alttan baktırmamakta aynı durumu yaşadım alttan baktı kese vardı geç döllenmeden dolayı haftasıda küçükmüş ondan görememiş bir hafta daha bekleseydim büyürdü görünürdü. Göremedi diye birde bana rahmin geride dedi. Geride falan değildi küçük oldugu içindi. 1 hafta sonra göremezse bu sefer alttan baktırırsın dış gebelikte Allah korusun olabilir tabii. İdrara sıkışık gidipte görünür belki.