Beta değerim 20 ocakta 821 küsür çıktı son adet tarihime göre bugün 6+1 gebe gözüküyorum fakat bugün doktor kontrolüm vardı idrara sıkışık gitmediğim içim doktor keseyi göremediğini alttan vajinal ultrasyonla bakalım öyle kesin görürürz dedi ama ben baktırmak istemedim sabah idrara sıkışık gelirim siz kaçıncı haftalarda gördünüz keseleri kızlar endişelendim acaba dış gebelikmi diye