Nevaninannesi olmezbusra11 oksapar kullandıktan sonra bacaklarımdaki üst tarafta özellikle tüm damarlarım çatladı. Varis oldu hep. Böyle bir belirti yaşayan var mı acaba ?
olmezbusra11 Nevaninannesi ben 33.haftadayim başından beri kullanıyorum öyle bsey olmadı bend canım, belki gebelik sebebiyle olmustir varis çünkü gebelik sık görülen bir durum
Serap05 Nevaninannesi çoğu kişide oluyor benim kuzenimin bacak basen ve bikini bölgesi içinden dışında oldu
BE2701_- Serap05 bende 20+4 aslında benim bebeğim hep 2 hafta önden gidiyordu ben 22 haftalık biliyodum .
Serap05 BE2701_- benimde bir hafta geriden geliyor 19+2 diyor özel ama devlet doktorum dedi bir iki haftada bir şey olamaz
Serap05 BE2701_- peki hissediyormusunuz acaba bide cinsiyeti ne benim Allah nasip ederse oğlum olacak
Nevaninannesi Serap05 o kadar kötü bir görüntü oldu ki büyük büyükanne bacağı gibi Herhalde bir çağresi vardır lazer filn. Bir doğsun da sağlıklı sonra bunlarla uğraşacağız 🥹
Serap05 BE2701_- rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah peki nasıl benimki hep aynı yerden oluyor Sanki
Serap05 Serap05 en çokta eşime tepki veriyor oynuyor ben çıplak dokundum zaman duruyor eşime tam tersi devam ediyor biraz baba aşığız anne oğul galiba 🤭🤭