Serap05 tövbe yarabbim neyse hormonlardan dolayı herkesin sınırı tepesinde tamam konuyu kapatalım bu kadar uzatmaniza hiç gerek yok ben birşey demedim sadece morariyor dedim bunda ne var konuyu nerelere getirdiniz Allah aşkına yaa bizde bebeğimizi sağ salim kucağımiza alalım diye hergun dua ediyoruz zaten iğnenin acısı neyki onlar sağlıklı olsunda herşeye dayaniriz ama cidden konuyu çok uzatiyosunuz.