Halimbey Snm123 görümcem 36 da dogum yaptı erken riski falan yoktu doğumu oldu ertesi gün eve geldiler iğne falan da vurulmadı
Asliiiiiiiiii42 Snm123 ben 37 haftalık doğum yaptım 2 gün yeni doğan yoğun bakımına girdi ciğerlerindeki sıvıyı atamadığı için kuzum sağ Salim hepimiz kucağımıza alırız inşallah evlatlarımızı