esradgn123 Snm123 30. Haftada ciğer geliştirici yaptılar Haftada doğum yaptım ertesi gün çıktık hastaneden
Edafmo Snm123 bende bugün doktorumla konuştuğumda 37 haftalıkken almayı planlıyor. Küvözden vs den hiç bahsetmedi hatta erken değil mi dedim hayır erken doğum değil bebeğin o zamana kadar kendini geliştirmiş olur bir aksilik olmaz dedi
Snm123 esradgn123 bende 31 de iki doz oldum canım ama doktorum 37den önce doğarsa bir doz daha yaparız demisti tam 37 hafta 1 gün e gün verdi sizin 37 artı kaçtı
Snm123 Sevvl 37den önce girebilir demişlerdi canım Dr 37 hafta 1günlükken alırız dedi ama korkuyorum gene ciğer geliştirici 31de oldum sanırım doğım dan önce bidaha vurucak
Sevvl Snm123 benım planlı olarak 37 de olacak doktorum 34tten sonra korkma dedi birde ikiz daha küçükler tek bebekten
Sevvl Snm123 benımde martta ama hiç öyle demedi doktorum korkma bisey olmaz inşallah zaten gelişim 37 de duruyormuş 40 a kadar büyüme devam edıyormus boy kilo falan o yüzden sezeryan hep 37
Snm123 Edafmo yaa biz tam 37 hafta 1 olacağız iste en azından 37 4olsa biraz daha gelişir mi 3gün o kadar farkeder mi diyorum ama
Edafmo Snm123 ya şöyle tabii ki anne karnında 1 gün bile çok kıymetli ama doktor illa 37+1 diyorsa da vardır bir bildiği 🥰
siyahinci3 Snm123 bende plesenta previa vardi ama kanama olmadi hic ciğer geliştirici felan vurunmadim 37 de alindi bebek 3850 gr di yanıma geldi direk