Melissargun ben kesin ve net bişey söylemek istemiyorum benim nişanım geldi akşama kadar pembe akıntım geldi git gide rengi açıldı ve sarı oldu eşim doktoru aramasaydı öğlenden sonra gitmeyecektim doktora sancım gelene kadar. Ama eşim aramış ve doktorda bi gelsin bakalım sancıları açılması var mı dedi bende gittim Akşam 1.5 santim açıklığım çıktı senin için şunu söylencem gönlün nasıl rahat ediyorsa o şekilde yap içimden bi his doktora gitmek istiyorsa git stres yapma iyi olmaz