Melissargun Nişanım geldi kızlar. Suyumdan tık yok.sancimda yok.sadece kaşık adet ağrısı var çok şiddetli değil. Ama vajinam acıyor . Evdeyim sancı gelmesini bekliyorum.tahminen ne zaman.dogum başlar fikriniz var mu ?? Dua edin benin için..
Deniz34 Melissargun Allah yardımcın olsun. Benimde perşembe sabahı gelmişti o günden beri bekliyorum kaç haftalıksınız?
Tirtisin-annesi Melissargun 1 hafta maksimum bence. Ama.kimisinin 24 ile 48 arasında sancıları oluyor nisandan sonra
rfzsB Rabbim tek sancıyla kurtarsın inşaellah canım,bizde 40.haftamiza girdik burda hikayeleri okurken sıra bize de geldi, inşaellah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Mevla'm
Melissargun Deniz34 benimde şiddetlenmiyor hiç vurup geçmiyor.. Sabit.boyle beklemek insanı mahvediyor
Melissargun [bilinmeyen] Bende sancimi bekliyorum ama yok sadece hafif adet agrım ve kasık agrım yani öyle siddetli değil. rahim kanalım acıyor arada o kadar
Deniz34 Melissargun gerçekten bende stresten kafayı yicem kendi sancılarımla doğurmak istiyorum ama gelen giden yok