Vuslat123 son ay içerisindeydi. bize de haber vermedi ilk ikisi sezaryen olunca haftasını tamamlasın alalım diye gün vermiş doktoru. Ama öyle aman aman bir panik yapılmadı hatta biz doğduktan sonra öğrendik kendisi de bizde telaş yapmadık. Belki doktordan kaynaklıdır bilemiyorum ki ama özelde değildi devlette doğurdu🤷🏼♀️