Vuslat123 Ablam da aynı durumu yaşadı, 2900 gram felan doğdu sanırım. Bebeğimiz sağlıklı şükür, mart ’ta yaşına girecek. Siz de kendinize dert etmeyin ve güzel beslenmeye dikkat edin, sağlıkla alın inşallah kucağınıza.
Kilosunu da dert etmeyin doğduktan sonra sütünüz ile yeterince kilo alacak zaten. Prematüre olup 2 kg bile doğmayan ama hayata tutunan bebekler var 🙃