@Gmzegb hastanedeyken mutluluktan bırsey anlamıyorsun eve bı gıdıyorsun 1-2 gun yıne bısey anlamıyorsun ama sonrasında ben çok kötu olmustum bebegım 57 günlük hergun dua okuyorum bı nebze hafıfletıyor çok şükür ama hala atlatamadım bünye meselesi bırazda