Gmzegb sağ salim alın kucağınıza inşaallah şimdiden hayırlı olsun. Ben biraz bu duyguların enerjiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Benim ilk gebeliğim erken doğumla, mikro prematüre bir bebekle sonlandı. Ama inanılmaz sütüm vardı. Süt kesme ilacına rağmen 60 gün sütüm geldi. Moralim bozuktu, çok canım acıyordu yaşamak bile istemiyorken vücudum ayaktaydı, çünkü artık anneydi. Lohusalıktaki olay şu hormonlar bir an evvel eski size dönmeye çalışırken bir yandan da minik mucizeyi beslemek için süt üretmeye çalışıyor. Fazlaca mesai yapıyor, eee bu sırada anne de hücrelerden cıkan enerjiye ayak uyduramıyor ve herkes de olacak diye birşey yok hüzünler, ağlamalar, mutsuzmuş gibi bir his gibi şeyler hissediyor. Benim doğumuma az kaldı ben neler yaşayacağım bilmiyorum ama okuduklarım ve diğer tecrübemle gülümsemenin, bol duanın ve birşey konuşmadan önce birkaç kez düşünmenin önemli olduğunu düşünüyorum. Ve bir de insanlar size çok batacak olabilir - duymazdan gelin, cevap vermemeye çalışın- siz annelik iç güdülerinizle herşeyin üstesinden gelebileceksiniz ki Allah size bu bebeği bahşetti. Kötü örnek verdiğim için özür dilerim, sonuca bakın kafanıza takmayın diye yazmak istedim.