Aslında aklımda ki isimler
Aden en çok buna takıldım
Liya buda anlamı çok güzel bizim tüp bebek olduğu için bizim için çok anlamlı
Eliz istiyordum ama görümcemin ismi yeliz olmaz çok yakınlar kimse eliz demez yeliz der
Offf işte bu üçü arasından hangisi 😄🧐