nevzatbaskomser Jrhazar Kısa kollu zıbına gerek yok bence. Uzun kollu zıbını gündüz giydiriyordum sadece zıbın ve çorap. Uyurken müslin örtüyordum. İstanbulda yaşıyorduk biz de. Gece olunca da üstüne bi tane alt pijama giydiriyordum uyurken müslin yine. Sıcağa alıştırınca hep öyle devam etmek gerekir. Zaten hava sıcak nerde olursak olalım temmuz yanıyor. Bir de saat başı emziriliyo biz terliyoruz bebek terliyor biraz daha ferah tutmak lazım. İlk bebeğim diye ben de bir sürü takımlar almıştım bir çoğunu giydirmedim şimdi sadece zıbın çorap ve pijama altı alcam 3 aya kadar
Lasvinia Elifece Jrhazar cinsiyetine emin değilim. O yüzden başlamadım. Dr geçen ay erkek dedi bugün ise kız.
Gln0110 Jrhazar bana uzun kollu al dediler. Bu müslin takımlar oluyor, onlar terketmez de. Nerde oturduğunuza da bağlı olarak(ben muğlada), alabilirsiniz aslında ama ciltleri hassas olacağından ilk çıkışları uzun kollu ve ayaklı olur diye düşünüyorum
Jrhazar Gln0110 haklısınız aslında ben trendyol ciğit marka gördüm bir müslin takım hemde unisexti ama arada kalıp siparis vermedim tükendi😩
Duygunur007 Jrhazar ben genelde 5li veya 3lu aldım yaza nasip olursa doğumum uygun fiyatlı 10 lu set bulamazsam muslin örtü ile set yapmayi düşünüyorum penye kundaklar oluyor yada ince tek katlı pazen kundaklar var onlar daha kullanışlı benim için diğer iki dogumumda aynısını yaptım ayrı ayrı çıtçıtlı badi alabilirsin mesela kendin oluştur yani setini ben bi sordum 750 dedi çok pahalı geldi benim bütçeme 750 TL’ye 9 tane çorap iki takım pazen müslim örtü ağız mendili çıtçıtlı badi aldım
Jrhazar Duygunur007 banada fiyatları çok ucuk geliyor acıkcası bende verdiginiz örnekler gibi kendi takımlarımı olustururum dedim ama hali hazırda bisey bulmus değilim 🌝
Lulu02 Jrhazar 11.haftada cinsiyeti öğrenir öğrenmez başladım ve neredeyse her şeyini aldım çünkü herşey git gide çok pahalı oluyor 🙈
Duygunur007 Jrhazar enucuz bebek market ve Instagram’da bebek takımları diye sayfa var fiyatlari uygun bi göz at derim hoşuna gidrn olursa alırsın zaten aynı ürünü herkes kafasına göre satıyor sayfanin birinde 250 olan takımı ben kargoyla bir 85 e aldım hiç bir fark yok
Jrhazar Surprizbebek1 amiin 🙏🏻🌸 teşekkür ederim cevap için banada fikir oldu bakıp inceleyeyim hemen ☺️
Jrhazar Bebegim23 ya aslında bende katlanabilir olsun istiyorum çünkü muhafaza edebilmek kolay olur 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Jrhazar Surprizbebek1 ilk gebeliğim tercrübem yok ama bebek arabasının yerini sling yada kanguru tutmaz diye düşünüyorum ya 😕
Duygunur007 Gln0110 en ucuz bebek market bebeday bebellant bebek takimim Bu sayfalardan kizlarima hamileyken aldım