Herkese merhaba 16 ocakta çatlatma iğnesi 18 ocakta aşılamam yapıldı.. Doktor aşılamanın yapıldığı günü dahil edip saydı aşılama gününü ama çatlatma iğnesi için yapıldığı günden mi sayıyoruz acaba 24 ocakta test yaptım silik çizgi vardı 25 ocakta tekrar naptım negatife döndü 27 Ocak bugün dayanamadım içimden bir ses test yap dedi yine yaptım bu defa gölge şeklinde ikinci çizgi belirdi 2 gün önce negatif çıktıysa iğne etkisi geçmiş midir acaba bu konuda fikri olan arkadaşlar fikirlerinizi alabilir miyim 🙏🏻😇