Tubatgn Mrvkrpnr Ne kadar önce yaptı acaba doğumu yıllar öncesinde doğum yalanlar BİLe memnun canım. Sen kimseyi dinleme bence herkesin kendine göre
Mrvkrpnr Tubatgn haklısınız tabiki Allahım hepimizin yardımcısı olsun sağlıklı bir şekilde kucagimiza almamızı nasip etsin
Mrvkrpnr Tubatgn birşey daha sormak istiyorum peki cinsiyeti hangi hastanede öğrendiniz bu hastanede arkadaşıma soylemediler
Tubatgn Mrvkrpnr Canım ben en başından beri buraya gidiyorum ve ikili tarama ultrasonunda bebek gösterdiği için ve doktor emin olduğu için öğrendim. Bebek gösterme ve doktor emin olmaz ise söylemez. Bu özelde de geçerli. Kaç kişi 16-18’e kadar öğrenemiyor burada.
Tubatgn Ayytacc İnşallah canım tabi önce ben nst giricem sonra gebe kısmına geçicem ama hasta kayıtta karşılaşırız kesin 🤗
Puhu_ishak Tubatgn 10 Şubat’ta ben de murat hocaya muayenede olacağım 🤗 umarım karşılaşırız, ben doktorum dışında herşeyinden memnunum ama doktor çok ketum asla konuşmuyor, endişe duyup yazsam ya cevap vermiyor ya da geçiştiriyor 🤦🏻♀️
Tubatgn Puhu_ishak Siz profta muayene oluyorsunuz sanırım onların odaları farklı yerde ben Prof seçmedim direk poliklinikteyim 😊🙏🏻
sema_nur68 Puhu_ishak merhaba siz özel takipli misiniz acaba? İlk nasıl randevu alıp görüştünüz? Bende oraya gelmek istiyorum ama nasıl işliyor süreç bilmiyorum
Monarosa06 Hasta kayıt sol tarafından muayene oluyorsunuz dimi ben zayıf stajer bı doktor görüyorum hep kimse yerinde sabit değil karşı odaya aliyorlar yani biraz karışık geldi bana. Bu arada doğum için zorluyorlar mi bazı devlet hastaneleri normal doğuma zorluyorlar ben minyon tipliyim de gözüm korkuyor .. Allah’ım hepimizi iyilerle karşılaştırsın Tubatgn
Tubatgn Monarosa06 Devlet hastaneleri normal doğum yanlısı canım önemli bir durum olmadığı sürece sezaryen yapmıyor. Evet gebe polikliniğinde muayene oluyorum. Onların hepsi doktor. Asistanlar muayene etmiyor onların yanında duranlar asistan yani senin dosyanı dolduran asistan doktor ultrasonda muayene eden doktor.
Tubatgn Monarosa06 Tabi orada karar veriliyor bebeğin pozisyonunda karar veriliyor. Ama öncelikleri normal doğum bunda korkacak ne var canım 😊
sema_nur68 Tubatgn merhaba. Ben 9 haftalık hamileyim. İlk randevu nasıl oluşturuluyor acaba? Bende üni hastanesi istiyorum
Tubatgn sema_nur68 Cebeci tıp istiyorsanız eğer kendi sitesinden ya da hastaneyi arayarak alacaksınız önce jinekoloji pol görecek sizi
Puhu_ishak sema_nur68 ben 4 haftalıkken hocaya mail atarak direk kendisinden randevu talep etmiştim o da bi 3 hafta sonrasna randevu verdi, ama şimdi kim gitse geri ceviriyormus bu hastaneyi arayın isterseniz özel takipliyim ben ücreti düşük zaten mesele randevu bulabilmek
sema_nur68 Tubatgn peki özel takipli gidebiliyor muyuz doktora? Siz memnun musunuz? Ben özel düşünüyordum başlarda. Ama olaki bende bebekte bir sorun olsa müdahale edecekleri yeterli ekipmanları yoğunbakımları vs yok. Tam donanımlı her sıkıntıda yardımcı olabilecek bir hastane istiyorum
sema_nur68 Puhu_ishak yaa doltorunuzun adı neydi acaba? Özel takipli olmak için direk hoca ile mi görüşülüyor? Hastaneden almıyor muyuz randevu