Bebegimizolsun Evet 3 tl doktorun sekreteri eczacılar odasından al orası uygun dedi bende buradaki eczanlrden alırım ayağı yaptım neyse hastanenin oradaki 1 tane eczane sorduk o igne pahalı ama bakayım dedim 1290 fln eczaclr odasından bedavaya alırsın dedi sonra eşimde eczacilar ordasindan gidip aldı 3 tlye