Busraaa1014 znkara 2 gün sürdü 3.gun az az geldi 4.gun hiç kanama yok tekrardan mı başlayacak acaba 49 un da inmesi için
Hzlhakko ggzemmj 2 günde bir gidipte canını yakma boşuna 1 hafta sonra git zaten sağlıklıysa bayagı yükselmiş olucak icinde rahat edicek her gün kan aldır zaman gecmez belli ki çok erken
ggzemmj Hzlhakko belirsizlik insani yoruyo negatif sonuc alirim diye de korkuyorum dogrusu en iyisi beklemek Allahtan hayirlisi🥹🧡
ggzemmj Samye18 evet canım 2 erken gebelik 2 normal gebelik testi yaptim 🧡 kaset test te silik olarak cikti belli belirsiz digerinde belliydi🥰
Skrn1 Bak benim nasıldı bat 1 gün kala dış gebelik dediler yok sen hamile değilsin dediler doktorum 24 ü gördü bir daha almadı bile direk kese için çağırdı şuan 32+3 olduk bile adet tarihimde daha sonrasında baz alamadık geç döllenme 2 hafta ileri attı
ggzemmj Skrn1 bu görüntüyü gorunce icime su serpildi gercekten 🥹 insallah benimki de öyledir sonuc olumlu olur saglik ocagindaki doktoruma mesaj attim muhtemelen var ama bir hft sonra yenileyelim dedi tahlili 🫶🏻
Hzlhakko ggzemmj cok iyi anlıyorum seni benimde bir oğlum var git gel düşük tehlikesi sağlıklımı nasıl doğacak derken 9 ay sevincimi yaşayamadım. Şimdi ikincide daha sakinim benimde 37 idi betam 1 hafta sonra 1900 oldu. Hiç sıkma kendini güzel düşün ikinci bebek zaten daha önce doğumda yaptın vardır gebelik bence
Skrn1 ggzemmj kendini de oluşamaya başlayacak olanı sıkma genelde böyle düşük olanlar geç döllenme oluyor ilerleyen zamanlarda sende görürsün sağlık ocağı kendi adet tarihinde ilerlerken doktor 1 veya 2 hafta sonrasına son adet tarihi kaydedecek dikkat et bu zamanda ama ağır kaldırma ayağın ile ağır iktirme dinlen
znkara Busraaa1014 bende kimyasal geçiriyorum sanırım değerim düşmüş ama kanamam yok henüz yarın kan vericem ve sonucun yanlış olmasını umuyorum 🤲🏻