Hayal02 sacmalamakizim ohh çok sevindim perşembe doktor kontrolüm var bugünkü değerim 1352 çıktı .. çarşamba tekrar verip doktora öyle giderim belki
twinsmom_ Hayal02 benim de cumartesi günü 67,69 bugün 159.81 çıktı değerim doktorum tekrar vermene gerek yok haftaya gel ultrasonla bakalım dedi belli bir oranda yükselince tekrarlamaya gerek olmuyormuş sanırım
Huhu21 Hayal02 benim de 26 Ocak 61 28 Ocak 264 30 Ocak yani bugün 602 Çok normal değerlerimiz Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin❤️🤩🫶🏻
Huhu21 Hayal02 ben daha önce kimyasal geçirdim en fazla 21 çıkıp inmişti ama şu an değerlerimiz 3 lü 4 lü rakamlara geçti benim doktorum gayet normal hiçbir sıkıntı yok dedi içiniz rahat olsun ❤️
nazile Hayal02 benimde perşembe günü 326 cıktı. cuma günü kan testi verdiğimde 590 a yükselmiş dedi doktor. ancak daha 4 haftalik bile degilmis keseyi göremedik sadece yatak hazirligi var dedi. cuma günü için cagirdi. acaba cuma gününe kadar kese oluşurmu canlar 😥
Mrveem Hayal02 canım senle aynıyız adet tarihimiz sonra tahlilerini Sağlık ocagında mi yaptın hastanede mi