Öyle şeymi olur tabi ki doktor yaptırıyor benim öyle oldu ebeler kontrol ediyor doğum anında haber veriyor doktor geliyor doğurtuyor dikiyor bebeğimin başında bile beklemiş ilk sahnem diye bir yer vardı oraya alınıyor bebek ordan aileye gösteriliyor oraya gelmişti foto çekildi işi bitti gitti doğumdan sonra odama da geldi nasıl olduğumu gördü baya ilgiliydi yine aynı doktoruma gidiyorum