SutlacimiYedimmiBen Hulya2626 devlet hastanesinde ebeler dogum yaptiriyor ben iki dogum yaptim devlette ilki prematureydi ona rağmen ebeler yaptrdi doğumu ikincisi iriydi diye nöbetçi doktor geldi yaptrdi.
MugeGuness Hulya2626 özel hastanede doğum yaptım doktorum da vardı dogumda. Ama açılma tamamlanana kadar doktor drğil ebeler kontrol ettiler. Doktorum doğum anında geldi
Sena00 Hulya2626 herkese ebeler girerken bana doktor girdi ters durum vardı belliydi ama bana söylemediler önemli bişey olmadığı müddet doktor girmiyor ebeler oluyor
Merveofs Bildiğim kadarıyla anormal bir durum olmadığı ve kişi doktoru özel olarak istemediği sürece ebe yaptırıyor doğumu. Bende de ebe vardı doktorum yoktu
Hulya2626 Merveofs kahvesever__ özel hastane miydi devlet mi ? Madem doktor olmayacak neden 13 bin vereyim özel hastaneye, doktor bebek normal doğuma uygun dedi ama bilmiyorum kafam çok karışık.
kahvekokusu_ Merveofs Nasıl ya çok saçma değil mi sen o doktoru özel olarak seçiyosun ve o girmek zorunda . Benim doktorum girdi 1 ebe 1 hemşire sonra doktorum . İlk kez burda duydum böyle bir şey . Devlet neyse de özelde sen zaten seçiyosun doktoru .
MasaAll Hulya2626 özelde doktor yaptırıyor bende öyle düşünüyordum ebe yaptıracaksa niye o kadar para vereyim diye doktorum ben yaptıracam dedi
kahvesever__ Hulya2626 ben yurt dışında yaşıyorum canım burda hep ebe girdi ve özel hastaneydi bende para verdim
Mommm03 Hulya2626 özelde ilk once ebe uğraşıyor doğumhanede doktor doğumu yaptırıyor ebeler doktorun yanında oluyor o kadar
Rubycikolatam Hulya2626 3 normal dogum yaptım hepsi özelde oldu acilma 10 cm olana kadar ebeler ilgileniyor ıkınma zamanı gelince dr geliyor bebegi cikarip dikiş atiyor ve bitiyor yani son 10 15 dk doktor oluyor diyebilirim
Hulya2626 Rubycikolatam şimdi öZelde o kadar yüksek ki fiyatlar insan kıyamıyor o kadar parayı vermeye. Cidden fiyatlar çok fahiş.
kahvekokusu_ Rubycikolatam üçünde de dikiş attılar mı ya benim ilk çok zorladı beni çok dikişim vardı . Bunda bi umut belki daha az olur diyorum :/
Rubycikolatam Hulya2626 aynen benimde 4.dogumum yaklaştı bunu devlette yapmayi düşünüyorum kontrollere devlete gidiyorum çünkü para yetişmiyor artik tek maaşla gecindigimiz icin
Birglbiray Devlette ebelerle oluyorsun. Ben doğum yaptıktan sonra doktor gelip kontrol etti hem bebeği hem beni herhangi bir durum olmadığı için ebelerle son ana kadar kaldık daha sonra odaya çıktım.
kahvekokusu_ Hulya2626 ilk ebe ve bir hemşire eşlik ediyor bebeğin başı görününce doktorun geliyor . Bende öyleydi . Haftaya 2. doğumum olur büyük ihtimalle 37+4 olduk . Senin benden sonra olursa ben sana yazarım yine .
Birglbiray kahvekokusu_ Ankara’da Zekai Tahir Burak’ta yaptım ben ilk doğumumu şuan şehir hastanesinde yapacağım orayı istiyorum 🥰
Rubycikolatam kahvekokusu_ evet hepsinde 3 4 tane dikisim oldu dr a kesmeseniz olmazmi diye sordugumda biz kesmesek kontrolsüz yirtilirsa daha fazla dikisin olur demişti ama sadece ilk dogumumda dikişlerim zorladi igne gibi batiyordu sonraki dogumlarimda dikisi hissetmedim bile