Busraseren94 Mustafayigitvebeytugannesi teşekkür ederim benimde 2 oğlum var buda 3. 🥰 kızı bulamıcaz sanırım 😁
Mustafayigitvebeytugannesi Busraseren94 ayy aynı kaderi yaşıyoruz benimde iki oğlum var çok istedim kız olsun ama buda erkek 🤣
Busraseren94 Symacnrali foruma girince yukarıda üç çizgi var oraya tıklıyorsun resim yükle var yükleyip resmi kopyalayıp burda sohbete yapıştırcan
Busraseren94 Mustafayigitvebeytugannesi evet 😀 benimde içimden erkek geçiyordu ama gönül diğerini tatmak istiyor. Napalım bizde erkek anası oluruz sağlıklı olsunlarda 😁
HdyEsm Mustafayigitvebeytugannesi https://imgyukle.com/i/QE5sF0 https://imgyukle.com/i/QE5iBY Tekrar yorum yaparmısını yeni utr resmi 12 haftalık
Mom_merve123 Elisa55 merhaba 10. Haftada demişti hatta çok emin bir şekilde. Sonraki doktorlarım da hep kız dedi ama detaylı usg de netleşecek tabi
Elisa55 Mom_merve123 banada 12+5 te tahmin yürüttü ama kesin degil dedi bende merakla bekliyorum bakalım :)
Elisa55 Mom_merve123 erkek gibi gördüm ama net degil dedi ☺️ sanırım cok yanılmalar oluyomus 12.haftalarda. Bi kızım var bu ikinci bebeğim kız erkek farketmez saglıklı olsun önemli olan 🥰