Bebegim234- Merhaba kızlar needed cinsiyyət tahmini görürsem fotoraf yolluyorum. Anlayanlar varmı? Lütfen bana baka bilirmi? İlk bebeğim hic bisey anlayamiyorum …
HdyEsm Mustafayigitvebeytugannesi https://imgyukle.com/i/JwRsnH https://imgyukle.com/i/JwRBjA Banada bakarmısınız ☺️ Mustafayigitvebeytugannesi
Sedoos0 Mustafayigitvebeytugannesi tesekkür ederimm doktorda erkeğe benziyo dedi de 2 hafta sonra netleşir galiba😊💕
Mustafayigitvebeytugannesi HdyEsm canım kaç haftalık birde Kızılay hastanesi diyo ya Kayseri’de mi yasiyosunuz 😊
Mom_merve123 Elisa55 merhaba 10. Haftada demişti hatta çok emin bir şekilde. Sonraki doktorlarım da hep kız dedi ama detaylı usg de netleşecek tabi
Busraseren94 Mustafayigitvebeytugannesi teşekkür ederim benimde 2 oğlum var buda 3. 🥰 kızı bulamıcaz sanırım 😁