Kızlar selamlar, dün erken gebelik testimi atmıştım hatırlarsınız. Çok silik de olsa bir çizgi görmüştük. Çatlatma iğnesinde 15. Güne girdim. Bugün beta verdim 0.2 çıkmış 😔 reglime 5-6 gün var daha . Belirtilerim de vardı umutluydum baya . Olmadı. Burdan yükselme ihtimali var mı? Yaşayan oldu mu ?