


Kızlar selam, bugün çatlatma iğnesi ovitrellede 14. Günüme girdim. Sabah erken gebelik testi yaptım. 10 dk içinde bi çizgi çıktı ama o kadar cılız ki ben bile canlıda zor görüyorum . Foto çektim ama çok belli olmuyor canlıda daha çok belli . Umutlanmak istemiyorum ama sizce var mı ? Bu kadar yok denecek kadar silik olduğu için umutlanmak istemiyorum. Tam emin olmak için 1 gün daha bekleyip yarın kan testi vericem. Bir de iğneden sonra sırt , bel ağrılarım oldu hep. Ara ara da kasık ağrım , karın ağrım oldu. Belirtilerim bunlardı.