13+0 olduk biz de bugün. Dün gittik doktora cinsiyetimizi öğrendik erkekmiş 😊 bebeğin eşi biraz aşağıda dedi doktor bu beni biraz endişelendirdi ama yavaş yavaş yukarı çıkacak merak etme dedi. Herhangi bir kanamam vs olmadı. Bir de sanki bir önceki randevumuza göre bebeğin kalp atışları daha yavaş gibiydi ama doktorum ritminin iyi olduğunu söyledi. Acaba uyuyor muydu o sırada falan diye düşünüyorum çok hareketli de değildi çünkü geçen sefer zıplıyordu falan.. biraz fazla endişelendiriyorum kendimi galiba ama insan engel olamıyor gerçekten 🥲 umarım her şey yolundadır 🙏🏻