Love13 MaviK 12.haftadan itibaren bir anda bulantı başladı bende başlarda pek olmazdı ama şimdi daha sevimsizim terslik var bende galiba 😂 bide 1 aydır hiç uyuyamıyorum sebepsiz bir şekilde ve çabuk yoruluyorum
beyzaturker56 MaviK ilk haftalarda çok bulantım oluyordu ama kesildi şimdi ara ara gaz sıkışması şeklinde sancılar oluyor onun haricinde yeme içmemde bir sıkıntı yok şimdilik
MaviK Nekhbet benim 3 aya kadar felaketti çok şükür bitti diyebilirim tabii ilaca devam ve yemeklerden sonra bir miktar bulantım oluyor
MaviK Nefes15 benim bulantı bitti de rahim kasılması çok yaşıyorum üstelik sancı da adet sancısı gibi gaz zaten bitmeyen sorun 😩
MaviK beyzaturker56 ben de aynıyım canım bulantım bitti ara ara yemeklerden sonra bulantı oluyor harici sancılar yorgunluk
Tugce-D beyzaturker56 ya benım tam kasık asagısı agrıyor dolgunluk hıssı var agrıyla karısık normal mi sende ole bısı oldumu kası asagısı tam
Nekhbet MaviK ah bebm gbi iste canim. İlk gunlerki gbi değilim ama dedigin gbi o bulanti hep var 😢 cinsiyetin bellimi canm
newmom07 MaviK aynı ya rahim ağrısı adet ağrısı. Korkuyordum herkste var demekki. Sağa sola dönerken yatma pozisyonunda bi tarafta baskı oluyor
Esved Benim bulantılarım geçti , enerjim yerine geliyo gibi tabi şuan covitim ama gene de bugün iyi hissediyorum temizlik yapıcam birazdan , ama bu haftaya kadar yataktan kalkamıyodum duş almak bile zulümdü benim için🥲
Love13 rumeysakara12 canım mutluresim.com dan resmi yükleyip altında ki kopyalaya basıp direk burda konuşma penceresinde yazdığın yere yapıştır
Nekhbet rumeysakara12 canm formun ana sayfasi varya sol uste uc cizgiye tikla orda resim yükle cikiyor daha kolay
Kubra_2023 Love13 kayıt olmamız mı gerekiyor birde isim olarak kayıt için ne önerirsiniz yazdığım hiçbir ismi kabul etmiyor