Dmttthemum Night aslında güzel fakat a harfli isimler daha baskın kişilikli olurmuş o yüzden a olsun istiyorum isminde
Dmttthemum Sebahat77 benim öğrencim vardı Feride Hafsa çok çalışkan ve hanımefendi bir kızdı ama hem biz hem arkadaşları Feride’yi kullanıyorduk Hafsa zor geldiği için
Sebahat77 Dmttthemum valla benim 3.5 yaşında oğlum var o bile söylüyor ne bilim zorlann linayi kullanır ☺️