kabakci-ayseeee Ebrarliva yaaa oylemii çok merak etmiştim ilk hissettiğini soyle canım 🙃🙃 icim biraz rahatlar belki 😁😁
Nermin_n Ebrarliva https://imgyukle.com/i/QVexne https://imgyukle.com/i/QVe5XN Abla oldumu baka bilirmisin?☺️
Ebrarliva Nermin_n @3kuzuAnnesiyim @Mustafayigitvebeytugannesi bu ablalar da iyi biliyor daha deneyimli Ler🌹🌹
Ebrarliva Nermin_n r. Ederim canım sagalikla kcagina al benimde bir kızım var şimdide hamileyim 17 haftalık 14 te girin gostermedi dün gittim yöne göstermedi aynı sizin ki gibi bacakları kapaliydi
Nermin_n Ebrarliva Allah korusun her ikisini 🙏🙏❤️☺️inşAllah gelen sefer gösterir. Bizde 5 gün sonra gidicegz görelim ne diyecek doktorumuz ☺️ sağlıklı olsunlar başka bir şey istemiyor insan 🙏
Nermin_n Elifberenzeynep merhaba ☺️ benim birinci çocuğum pek anlayışım yok) anlayışı olan birine sorsanız o söyler ☺️
Nermin_n Ebrarliva Aynen abla bende 17 haftalık hamileyim.. her gün haberlere bakıyorum.. Allah yardimcimiz olsun 🙏🙏🥺🥺🥺
Ebrarliva Mustafayigitvebeytugannesi yok ablam ya bacakları kapalı dedi doktor kıza benzetti send ebana iki defa erkke dedin aynı ultrasyona sonra kız dedin doktorda kararsız kalmis kıza benzior ama kararsızım dedi bacakları kapali