Nermin_n Ebrarliva merhaba nasılsınız? Ben 13+2de gittim doktora cinsiyyetini göstermedi..fotograf atsam bakabilirsiniz? Simdi 18 haftalık oldu))merak ediyorum
Nermin_n Ebrarliva https://imgyukle.com/i/QVexne https://imgyukle.com/i/QVe5XN Abla oldumu baka bilirmisin?☺️
Elifberenzeynep Ebrarliva buda bir 11 haftalık ultrason. Ustteki ilk kızım alttaki suan hamile oldugum yanyana koydum 😊
Ebrarliva Elifberenzeynep bana göre yinede kız geldi canım benimde şuan bir kızım var bugün doktor bana kız olduğunu soledi yani bacakları kapalı ama kız büyük ihtimal dedi sağlıklı olsunlar da inslalh ne güzel kizlarimiza bir arkadaş gelicek♥️😍
Ebrarliva kabakci-ayseeee ama bu çok küçük😍😍 kucukkerden anlamiorum ben inanki canım tam.belli olması lazım
kabakci-ayseeee Ebrarliva yaaa oylemii çok merak etmiştim ilk hissettiğini soyle canım 🙃🙃 icim biraz rahatlar belki 😁😁