Gumus25 Esmaars folbiol un dozu yüksekmiş ondan öyle. Pazartesi gideceğim doktora tekrar bana bu geldiğimde degistirecegimizi söylemişti
Esmaars Dalklncebru peki bunun bı nedeni varmiydi yani bende epileipsi hastasıyım ilaç kullanıyorum bu gibi ihtimaller bende de var o yüzden soruyorum lütfen yanlış anlamayin
Esmaars Gumus25 ben de yaşamadim aslin da . Sadece ilk gebeligim olduğu için çok endişeli ve pinpirikliyim herşeyin en iyisi olsun istiyorum
Gumus25 Esmaars tedirgin olmayın bence doktorlar yönlendiriyor zaten vitamin konusunda 😊 ilk 3 ayda folik asit kullanimi da hep öneriliyor zaten
Esoo0698 Dalklncebru Ben belki folik asit baş dönmesi yapıyodur diye gece yatarken içmeye başladım ama hala aynı baş dönmelerim var bende çevrem öyle diyince şüphelendim bi. O zaman bebeğimden kaynaklı 🤭🤭
Vildantas Gumus25 merhaba son adet tarihiniz nedir benim geç döllenme olduğu için tarihi merak ediyorum da 😊 sizinle aynı haftadayim🌺🍀💕
Vildantas Gumus25 benimle aynı tarihmis 😊 ölcumden kaynaklı geç döllenme dedi galiba o zaman 😊 çok teşekkür ederim 💕🙏