ZeynepSabancay canım aynı fitili bende kullandım bende de su tarzı bişey geliyordu turnusollu kağıtla test yaptılar 3 gün hastanede yattım ulturasonda alttan bakıldığında da bir sorun yoktu ama doktorum bazen göz yanılması olabiliyor demişti bende de o su tarzında akıntı olduğu için vermişti doktorum kesildi gibi ama hala ara ara geliyor sanırım normal bişey bu olur demişti doktorum ama ihmal etme canım doktoruna söyle suyuna baktır yada yakınında medikalci varsa onlardan turnusollu ped temin et evde dursun içini ferah tut Ama bu tarz akıntın varsa git bir doktoruna en azından baktır suyuna