ZeynepSabancay
Yorumları okumayadım ama size tek diyebileceğim bu tarz şeyler düşünüp kendinizi üzmeyin, hamileliğin tadını çıkarın.
Çünkü genelde bu düşünceler gerçek olmuyor ve evhamdan başka birşey değil. Ben hamileyken 2-3 defa kanamam olmuştu bu nedenle hep bi tedirgindim. Daha sonra rahim ağzım kısa mı, erken mi doğuracağım diye takıntı ettim kendime. Prematüre bebekleri filan araştırıyordum o derece yani. Ama 25 Ağustosda, 40+1 haftada 4150 gr. kızımı doğurdum. Son haftalarımı neden gelmiyor bu çocuk diye sıcaktan bunalarak ve ağlayarak geçirdim. 🙈
Şu anda kızım 2 aylık. Bu mesajı da bir saatte ancak yazdım onunla uğraşmaktan. 😌
Rabbim sağlıcakla kavuştursun evlatlarınıza, hayırlı doğumlar olsun inşallah.