Tucemsiiii karansmom_ benimde 5 yada 6 ocaktı regl tarihim 30 Aralık’ta yapmıstımtım testti canım. Hayır canım yumurtlamadan 14 gün sonra adet olacaksın diye bişey yok. Kiii sen hemen yumurtlama görmüşsün
Moonrose16 Bir sürü marka denedim sonradan kuruma çizgisi gösteriyordu ama ovula markasının ovülasyon testini denedim net yani varsa var yoksa yok gösteriyor kuruma çizgisi bile göstermiyordu o çok iyi . Onun dışındakiler beni hep yanıltmıştı
karansmom_ Tucemsiiii sabah yaptım negatif çıktı.. normal reglime 6 gün var daha bakalım. 14 gün teorisi doğruysa reglim geçmiş oluyor bu yüzden 4 şubatı beklicem canım 🙏
Tucemsiiii karansmom_ yok yok reglin geçmedi canım 😌 sen erken yumurtlama gördün çünkü. Bekle bakalım hakkında hayırlısı olsun inşallah ❤️
Bezbebek30 gizemi testin üzerine iki çizgi yeri var biri hep koyu oluyo diğer yumurtalama gününe göre değişiyor başlarda açık renk oluyo yumurtlama gününe yakın oldukça rengi koyulaşıyor . Aynı renk olduğu gün ve ertesi gün ilişkide hamile kalma ihtimali çok yüksek testi her gün sabah 10.00 ve 14.te yaptım